28 going on 29...

Ja imorgon så e stora dagen här o jag kliver upp en pinne till i åldersstrecket....Nu kommer jag inte undan längre som de verkar men de e ju bara o gilla läget helt enkelt....Blir nog inget större firande imorgon skulle jag tro, e ju lite av nackdelen att fylla år på en måndag....Men jag ska bjuda hem lite folk på lördag tror jag bara lite allmänt med tårta o fika för sånt e ju alltid trevligt.....O jag har ingen önskelista heller inför morgondagen eftersom de jag önskade mig var biljetterna till gårdagens event o dom fick jag så då va jag nöjd....Men skulle ngn vilja ge mig ngt iaf så tar jag gärna emot blommor istället för sånt e ju alltid trevligt....Finns bara ett krux o det är att jag har inte så många vaser men sånna problem löser man alltid iaf.....







Blomster önskemål....Finns ju gott om blomsterbud i landet....*ler*

Kan även meddela att jag hade en mkt trevlig kväll igår på dansen men de va tyvärr lite mkt folk...Lite tråkigt att dom släppte så pass många biljetter faktiskt....Nog för att dom va tvugna att få in nog med pengar för att kunna betala banden o sj göra ngn vinning på de hela....Men lite tråkigt att dansa då de e så mkt folk att man alltid går in i ngn i varje sväng....Men jag hade en väldigt trevlig kväll iaf så jag e väldigt nöjd.....


Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Va är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag. För det är Jessicas födelsedag. Hurra, hurra, hurra! Puss

2009-04-20 @ 16:54:29
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0