Blogg...Blogg...

Idag så är de onsdag o jag har klarat av stängningen på jobbet vilket känns riktigt skönt....Nu återstår två kort dagar 6-13 o 7-13 så de ska nog gå galant tror jag....Imorgon så har vi dock möte på jobbet mellan 17-18 men de ska nog gå bra...Jag ska bara försöka hinna in till stan o kolla på ngn ny jacka som jag kan ha nu då våren är här o det är alldeles för varmt med stora dunjackan....O de kostar ju inget o kolla o sen så får jag väl se om jag lyckas hitta ngn som jag vill ha, har inte ens ngt hum om vilken färg jag vill ha ens....Svart e ju praktiskt men det är ju lite roligare om man kan hitta ngn som de e lite färg på oxå....Om jag hittar ngt imorgon så får jag väl bju på en bild i sådana fall, det finns ett ställe som säljer typ märkeskläder till ett lägre pris här så jag tänkte åka dit o kolla tänkte jag....Annars så har jag ju väldigt svårt för o skilja mig från märket Everest då de gäller jackor....Har de märket på både dunjackan o min nuvarande sommarjacka men de finns ju andra märken oxå så jag får väl ge dom en chans oxå...

Vet inte varför men nu e jag inne på andra dagen med huvudvärk o den verkar inte ge med sig heller under den här dagen så jag får väl hoppas att den gett med sig tills jag vaknar imorgon....För annars så mår jag helt okej nu känslostormen har lagt sig o bubblar bara till ibland men det är så pass att jag kan kontrollera den iaf vilket e skönt....O just nu så har jag ju en massa människor runt mig som faktiskt tycker om mig för den jag är o som finns där o stöttar mig i vått o torrt....Personer som finns här i min närhet o personer som finns på telefon som får mig att skratta o må bra...O att jag får skratta betyder så otroligt mkt för då vet jag att dåliga känslor trycks undan mer o mer o till slut så försvinner dom helt o jag är åter igen mitt gamla jag....Denna gången då bakslaget kom så känns de iaf som om att jag rest mig fortare men än så törs jag inte ropa hej för tänk om ngn annan kommer o slår bort fötterna på mig så jag ramlar ihop igen....Men i nuläget så tänker jag inte i dom banorna utan nu så ser jag framåt o vem vet vad framtiden har i beredskap åt mig....Så fort en dörr stängs så försöker jag att öppna två nya fönster iaf så att jag ska ha ngnstans o ta vägen om jag behöver de....O som sagt jag lever ju MITT LIV o ingen ska få komma här o säga hur jag ska leva de utan de tänker jag bestämma sj o ett steg åt de hållet har jag ju tagit i och med att jag sökt in på högskolan till hösten o jag hoppas verkligen att jag kommer in o att även Maria gör de så att vi kan plugga tillsammans....

Nu ska jag fundera på refrängen o vandra ut med dom små o sen krypa ner i sängen o försvinna till drömmarnas land....Jag älskar verkligen o drömma för då kan verkligen allt hända o för de mesta så vaknar man med ett leende på läpparna o kan gå o småle åt drömmen mest hela dagen......

Natti natti o sov gott....

*puss o kram*



Lite nostalgi...=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0