Blogg...Blogg...Blogg...

Torsdag o jag har hunnit med lite av varje idag men de som stod som viktigast på agendan var iaf att åka o få naglarna fixade igen...Så nu e dom sådär jättefina igen o jag tycker så mkt om dom igen, hade inte tänkt o boka ngn ny tid idag men gjorde de iaf....Tycker ju så mkt om då dom e så fina som dom e nu så de e helt klart värt de o jag ser ju detta som min lyxbehandling o ngt ska man väl få unna sig emellanåt....O de e ju inte ofta som jag unnar mig ngt heller så jag behöver inte ens skämmas tycker jag....Imorgon så e de äntligen fredag igen o man kan se fram emot ledighet sen igen med sovmorgon o allt vad de innebär...På lördag ska jag ut o roa mig men tänkte berätta mer om de imorgon så ni som vill veta får faktiskt vänta lite till....Men jag brukar ju hålla de jag lovar så jag kommer att berätta o visa imorgon vad det är jag ska ut på....Kan säga så mkt som så att det är Annsofie jag ska roa mig med så jag vet att det kommer att bli en toppen kväll i vilket fall som helst....

Nu ska jag snart vandra ut med vovvarna o sen försöka sova....Har sovmorgon imorgon o ska infinna mig på jobbet vid 10 ungefär o sen jobba fram till ca 16:30 så de ska nog gå bra....

Natti natti o sov gott....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0