Bloggen...

Nu håller bloggen på att förändras lite igen o jag ska göra den lite somrig o fin hade jag tänkt...Eller jag tänker o lillasyster gör jobbet åt mig...=)....Så himla bra att ha en egen bloggdesignare som kan göra jobbet åt en....O eftersom min lillasyster gör jobbet åt mig så är de så mkt enklare eftersom att hon känner mig o vet vem jag är som person oxå...Då har hon ju ett litet hum om vad jag vill ha o hur jag vill att saker o ting ska se ut....Så håll utkik så ska nog förändringarna synas ganska så snart o en sak är ju redan ny o det är mitt puss o kram som fått ett nyt utseende....

Nu ska jag snart vandra ut med ska bara skratta klart åt programmet Ballar av stål först....Fattar inte vaffö de va sånt ramaskri om detta programmet o vattensprut på politiker o sånt....Kan dom bara inte le åt saker o ting o faktiskt erkänna att det är riktigt roligt istället....Jag gillar de iaf men de kanske är min humor som det är riktigt dålig oxå....Äsch jag e ju bara jag o skrattar åt de som jag tycker e roligt....

Alltså jag kan inte annat än skratta åt honom men skulle så gärna vilja se vad som händer då kameran stängts av oxå...



Ballar av stål - Soneby Citysport

Natti natti o sov gott....


Skriv något till mig
Postat av: Maria

Ja det måste vi göra snart..för jag saknar det. Fast nu kommer inte Vilgot sitta i någon vagn utan cykla ist ;)

Kram

2009-04-13 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0