De tar sig...

Nu så börjar de hända saker minsann...Jämtarnas stora event som äger rum i slutet på juli början på augusti närmare bestämt 30/7-1/8, alltså jag pratar om STORSJÖYRAN....Nu så har dom troligen släppt sin stora internationella artist o detta året blev de Lady Gaga o inte mig emot ngt alls....Jag tycker mkt om henne o hennes låtar så jag ska verkligen gå o se hela hennes konsert då hon spelar på lördagen....O jag har flera artister som jag kommer att se på årets Yra så två av kvällarna ska jag gå iaf, för de va ju inte så att Takida spelar på lörd dom oxå såklart...Nej dom ska spela på torsdag men de gör mig inget om jag går två kvällar eller vem vet de kanske rent av blir så man går alla tre kvällarna när de väl kommer till kritan...O de kanske e dags att man går alla tre kvällarna ngn gång för än så länge har jag bara besökt två av kvällarna....O nu så skiljer de typ 20 kr o köpa tredagars mot o köpa o gå två kvällar o då spelar de ju inte så stor roll...Hoppas oxå på att lillasyster kommer hem till detta event o nu då Lady Gaga ska komma så finns chansen iaf att dom kommer hem då....O de vore så himla roligt tycker jag om man kunde få ihop en massa människor o gå tillsammans o bara ha de skoj o trevligt tillsammans....Fast går jag med rätt person så kan jag gå med bara en o ha de sjuk roligt iaf så de löser sig säkert....

Besök gärna www.storsjoyran.se där står allt o lite till....

Nu e veckans helg här o de e så himla skönt så de finns inte....Imorgon så ska jag sova länge o inte kliva upp av ngn klocka som ringer o stör mig....Sen så e tanken att jag ska åka in o hälsa på Camilla med familj en sväng, så om inget annat händer så blir de så....Alltid trevligt o åka o besöka lite folk om helgerna så man kan få bli lite uppdaterad på ngt nytt.....Just nu lyssnar jag på en Mio som ligger bredvid mig i soffan o snarkar, skönt att han kan vila lite för han har de lite jobbigt då två granntikar löper just nu....Så för de mesta så sitter han vid dörren o luktar o vill gå ut istället o roa sig på egen hand....Men blandningarna skulle bli så konstiga så jag tror inte att det är ngt som uppskattas från ngt håll....Mina hundar är oxå i stort behov av en dusch men de e så himla blött o skitigt ute just nu så de skulle varken göra till eller från om jag gjorde de....O sen så håller dom på o gräver för fjärrvärme hos mig oxå o de gör ju inte saken ett dugg bättre eftersom de då e alldeles lerigt överallt oxå....Känns verkligen som man bor på en byggarbetsplats just nu o så lär de väl fortsätta hela våren o sommaren oxå....

Nu så håller jag i princip på att somnar här framför datorn o jag sover ju mkt bättre i sängen....Ska oxå bädda rent i den nu innan jag lägger mig så då kommer jag o sova ännu bättre inatt....=)

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0