En stunds vila...

Ja nu har jag pysslat runt lite här hemma o ställt tillbaka alla mina glas i vitrinskåpet igen efter att jag flyttat de i veckan så nu så börjar min lägenhet bli sig lik igen....Så snart ska jag nog kunna ta dom korten som jag har lovat har bara lite mer pyssel kvar att göra....Men nu börjar jag så smått o bli nöjd med lägenheten o de känns riktigt bra faktiskt för då är de ju lite roligare o ha folk hemma på besök oxå....Tanken e ju att jag ska försöka o bjuda hem folk om en vecka då jag blir ett helt år äldre *usch*...Vill ju inte fylla år egentligen men man kommer väl inte undan än hur mkt man försöker så det är väl bara o bita ihop i inse att det är så....Eller jag har väl inget emot o fylla år men det är ju just det att man blir ett år äldre oxå känns ju lite som man får panik då man inte hunnit med de man ska hinna med.....Men de finns ju ändå lite tid kvar till o hinna med en hel del av de som jag har planerat att hinna med....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0