Inlägg 180...

Ja de närmar sig 200 inlägg med stormsteg o undrar om man ska fira de på ngt sätt....*funderar*...Äsch de får väl bli som de blir o vem vet jag kanske faller in i en blogg torka som heter duga så jag inte får till 20 inlägg på läääänge...Fast den risken e nog ganska så liten tror jag iaf....Närmast på agendan just nu så står väl ett besök i sängen, vovvarna har fått sin runda o ligger redan o sover...Konstigt det där men så fort man vart ute på sista svängen så rusar dom in i sovrummet o lägger sig....Precis som dom känner på sig att det är natten o dags o sova nu....Men jag e ju välsignad med hundar som sover tills jag behagar kliva upp om helgerna o de e så skööönt att kunna få sova ut o inte behöva rusa upp med dom redan vid 7 snåret...

Natti natti o sov gott...Hinner jag så bloggar jag en sväng innan jag sticker imorgon....



*Annsofie min danspartner imorgon*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0