Inlägg 185...

Hhhhhmmmm känns som en buss kört över mig eller de kanske man inte hinner känna men jag känner mig som ngt åt de hållet iaf....Kroniskt trött o allmänt less på allt just nu o mest de som rör mitt jobb....Jag tycker verkligen om mitt jobb o trivs så himla bra där men just nu så kantas dagarna av ett evigt gnäll o tjat o de orkar jag inte med....O jag står där i mitten o orkar inte lyssna åt ngt håll utan ler o går åt ett annat håll....Så jag kan säkert uppfattas som sur o irriterad mest hela dagarna men jag vet att för min egen skull så är de bättre om jag är med barnen så kan jag koppla av allt annat...O jag vill ju kunna orka igenom dagarna jag oxå så då gör jag så o så blir situationen lite mer hållbar iaf....Men jag får istället tänka framåt o de roliga som faktiskt kommer att hända....Nästa vecka på torsdag den 30 april så åker jag o mamma ner till Sthlm o ska hjälpa till med flytt av lillasyster o hennes sambo....Samtidigt så passar jag då på att göra en egen liten utflykt så får jag väl se hur de går....Sen så har vi oxå en stundande planeringsdag på jobbet den 8 maj o dom brukar vara så himla roliga o trevliga....Så jag hoppas verkligen att de kan bli en trevlig kväll iaf....Jag o Annsofie ska iaf vidare ut på krogen sen på kvällen o de vore ju roligt om ngn mer ville följa med....Men blir de bara vi två så kommer ju vi ha lika roligt som alltid.....=)

Nehepp nu så väntar vovvarna på sin lilla runda, tyvärr så regnar de ute men dom måste ju ut iaf....Imorgon har dom dock lovat strålande sol o varma grader så då hoppas jag kunna njuta av det.....


Skriv något till mig
Postat av: Anna

Välkommen ner till storstan då! =) Egen liten utflykt... Hur nyfiken blir man inte nu. Hihi. Vi kanske inte hinner ses nåt den helgen kan man misstänka. Men du, vi kommer komma upp Kristi Himmelsfärd. Kommer vara där hela vecka 21 ser det ut som! kraaaam

2009-04-25 @ 13:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0