Ja må jag leva...

Ja jag har ju födelsedag i ngn timme till iaf o då får man väl fortsätta o njuta antar jag....Har haft en väldigt bra dag o allt har vart alldeles lagomt.....Jobbade som vanligt o sen tog jag en fika med Annsofie på de lokala fiket, fikade o sen satt vi ute i solen o surrade ett tag....Väldigt trevligt o bara få släppa allt o surra på om allt o inget....Gott fika slank ju oxå ner men de unnade jag mig idag för har man födelsedag så kan man väl få göra de....Men sen imorgon så e de strama tyglar igen så jag kommer igång o tappar vikt igen....Har ju inte vägt mig på länge men vikten fortsätter o trilla av mig så jag e nöjd iaf....

Grattis hälsningarna har haglat mest hela dagen o började redan kl 00:00 inatt då lillasyster o Ola va först med att önska mig grattis....Dom satsade verkligen järnet på att va först med grattis till mig idag o de lyckades dom verkligen med....Sen så har som sagt hälsningarna kommit via kramar o personliga hälsningar under dagen, via sms o via facebook och även via ngt telefonsamtal....Men de som dock uteblev va ju alla blomsterbud som jag hade hoppats på *snyft*....=)
Skämt åsido så hade jag inte trott att jag skulle få några heller så dagen blev ju precis som jag trodde.....Jag e riktigt nöjd iaf o nu så e de "bara" ett år kvar tills man får fylla år igen men då e tanken att jag ska göra de med mer pompa o ståt....

Nu väntar sängen o kudden på mig...Så jag ska kolla klart mitt tv-program o sen krypa ner i sängen....

Natti natti o sov gott....



Den heter Happy birthday iaf...=)

Skriv något till mig
Postat av: Cathrine

Grattis på födelsedagen tjejen !! Ser att du haft en bra dag =)



Hare gott



Kram

2009-04-20 @ 23:18:58
URL: http://www.snoalvens.se
Postat av: Anonym

GRATTIS en dag för sent

Kram

2009-04-21 @ 22:32:30
Postat av: Maria

Grattis en dag försent



Kramkram

2009-04-21 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0