Jeff Dunham...

Nu har jag ägnat lite mer än en timme till o skratta åt Jeff Dunham o hans dockor som han använder sig av i sin buktalar show....Han var i veckan i sverige oxå men jag hade ingen möjlighet att åka o kolla på honom då än hur mkt jag ville....Men en på mitt jobb va iväg så jag ska förhöra henne om hur fantastiskt de var o få se o höra honom live...Men jag kan ju bara hoppas att de blir fler ggr o då får man väl ta chansen då istället....Många har nog sett hans akt med Achmed the dead terrorist o skrattat sig halvt fördärvad men jag vet inte om jag har han som favorit...Dom är ju roliga allihopa på sitt egna lilla sätt....Jag lägger dock in den som jag skrattade mest åt ikväll även fast jag sett de förut så e de så himla roligt så man kan inte få nog av de....



Natti natti o sov gott.....

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Emma

...Har inte du sett peanut förut!? jag har juh skrivit om honom flörut i min blogg! Peanut Rules! glad för din skulle att han den där "gnupaddan" e "glömd". Puss

2009-04-12 @ 23:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0