Lååångfredag....

Vissa säger att man inte får öppna sitt påskägg förrens imorgon på påskafton men hur lätt e de o hålla sig då godiset finns där...Jag öpnnade mitt igår o smakade på godsakerna redan då men åt inte så många kan jag väl säga till mitt försvar....Lär väl säkert slinka ner ngn mer idag oxå men de gör ju inget alls för påsken har ju liksom börjat lite iaf tycker jag....Jag äter o njuter för stunden o sen så får jag ångest o mår illa o äter inget mer den kvällen....Så jag sitter ju inte o trycker i mig en massa godisar iaf....

Idag så är tanken att jag ska duscha mina vovvar men jag har inte ens börjat ännu så det vette tusan hur det ska lyckas idag....Men dagen är ju inte slut än iaf så än finns de tid över för de oxå....Ska ut o vandra snart med dom har jag tänkt, solen skiner ju faktiskt ute o då får man väl passa på o njuta av den så mkt de går...Man får väl gå o blunda ute så kanske de kan kännas som en riktig vårdag, för om man tittar o ser all snön o allt de blöta så känns de inte riktigt som vår tycker jag...Då känns de mer som ngn försenad vårvinter som inte riktigt vill släppa taget utan krampaktigt håller i sig o kämpar för att snön ska ligga kvar så länge som möjligt....Men jag hoppas att mkt kommer att försvinna under helgen eftersom dom lovat sol hela helgen bara tjälen kan gå ur backen oxå så ska nog detta lösa sig till slut hoppas jag....De sista som överger en är ju hoppet sägs de så då får jag lita på de....

Nej nu ska jag väcka vovvarna o sen vandra ut i solen.....Återkommer senare....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0