Leeeedig...

Så skönt att det äntligen har blitt fredag o ledigheten är här igen, men ack så lång denna veckan har känts..Va nästan så man trodde att det aldrig skulle bli helg igen....Men nu e den här o imorgon så är de först en skön sovmorgon som står på schemat....Sen så ska jag hinna med o duscha o äta middag hemma o fixa till mig innan jag åker in till Annsofie för att ha trevligt med lite vin o snacks innan vi åker vidare mot lördagsnöjet....Mitt lördagsnöje kommer att vara detta...







SCOTTS...

Japp jag ska alltså svänga mina lurviga till dessa pojkar imorgon lördag på Folkets Hus här i östersund....Lars-Kristerz är oxå med o spelar men jag går i första hand dit för scotts skull o sen så får jag nog plocka med mig ett helt gäng med handdukar så jag kan torka hakan ibland....För han som sjunger i Scotts Henrik är såååå himla fin o titta på tycker jag....=)


Skriv något till mig
Postat av: Anna

Ha det bäst i morgon!

2009-04-17 @ 22:54:54
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 22:57:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0