Lördag...

Lördag nu o jag har ätit frukost o ska snart bege mig in mot stan för o hälsa på Camilla med familj...Har inte sovit sådär jättebra inatt utan har vaknat till o från mest hela tiden....Det har faktiskt kännts som om att de varit ngn annan i sovrummet även fast jag vet att så va inte fallet....Men varje gång jag vaknat så har de varit som om att ngn hållt i mig första gången så va de som om att ngn höll fast mina ben mot sängen o jag kunde inte röra mig...O sen så har jag känt av samma på ryggen oxå o jag vet inte om det är så att det är därför som jag sovit så dåligt en längre tid nu....Kan de va så att de finns ngn annan i min lägenhet oxå, kan ju va därför som Mio går runt o morrar mer än vanligt....De sägs ju att hundar kan känna av andra o sånt på ett annat sätt än vad vi människor kan....Hhhmmm undra hur mkt det kostar för mig att ta hit ngt form av medium som kan kolla detta, för jag börjar bli ganska så less på att inte kunna få sova som folk faktiskt så de kanske kan va värt det....O tro nu inte att jag skojar för de gör jag faktiskt inte 1:a april har redan varit o jag e fullt allvarlig med detta....

Nu ska jag fixa mig klar så jag kan bege mig så dom slipper sitta o sakna mig mera....För mig saknar man väl alltid eller jag anser att man borde de iaf då man inte får vara med mig.....=)

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Åsa

Men har du inte en på jobbet som håller på med sånt, hon i köket. Hon är väl lite andlig eller så? Du kan ju ta dit henne och se om hon känner något. Puss

2009-04-04 @ 20:20:34
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0