Måndag...

Måndag o annandag påsk o man är ännu ledig, så himla skönt att man har fått flera dagars ledighet nu o bara kunnat ta de lungt o inte göra så mkt alls....Jag har dock hunnit med lite av varje under ledigheten jag har dock tyvärr inte orkat med bloggen under helgen så jag tar igen de idag e tanken....I lördags så duschade jag vovvarna iaf o klippte Rasmus så han böev korthårig, Mio är mera lurvig eftersom jag ska spara ut pälsen på honom o åka iväg på utställning till sommaren...Den första som jag funderat på är Vännäs men får se hur de blir eftersom jag inte kommer att få ngn större lön denna gången då jag var sjuk en vecka i mars o de kommer på denna lönen....O jag har ju liksom börjat planera in en resa i slutet på april oxå o då lägger jag mkt hellre pengarna där o fler utställningar blir de ju i sommar iaf....Så de löser sig säkert i vilket fall som helst....

Igår så var jag till Camilla o Niklas en sväng o de blev lika trevligt som alltid, det är så himla skönt o få komma iväg ngt så jag kan tänka på annat o bara vara....O jag känner mig ju alltid lika välkommen där varje gång o fick riktigt god mat o sen så blev de film oxå....Vi såg en film som heter Prom Night o den var helt okej, förutom att man blir ju typ lika arg varje gång som dom springer åt fel håll o typ kastar sig in i mördarens armar.....Jag tror faktiskt inte att det är så man skulle göra om de hände på riktigt då e man väl ändå så pass klok så man springer åt andra hållet istället.....O så kanske man håller ihop lite mer med sina vänner oxå o inte splittras åt alla håll o kanter.....Ja filmen va helt okej iaf o vill man se den så kan man gott o väl göra de....

Idag så har jag hunnit med en Indisk huvudmassage o de va lika skönt som alltid....Så nu ägnar jag resten av dagen åt att tvätta kläder, min tvättkorg har liksom svämmat över så de va verkligen behövligt....Funderade ett tag på att kolla om de gick o boka tvättstugan men de struntade jag i.....Kom ju på att jag inte alls tycker om att vara där i källaren då de blir mörkt o läskigt...Så då tvättar jag hemma o får leva med att de hänger kläder lite här o där tills allt har torkat....Jag kan väl villigt erkänna att jag e lite mörkrädd o inte alls tycker om att va på såna ställen då de är mörkt o man inte alls vet vad för folk som kommer o smyger där....Nu ska jag ta o hänga första maskinen o starta en till så jag får ngt rent tills imorgon oxå då jag ska iväg på jobbet igen.....Jag jobbar på som vanligt även fast vi har påsklov här uppe nu men jag har ju inga större behov av att vara ledig så jag jobbar gärna.....O jag tycker ju om mitt jobb oxå så då är de ju så mkt lättare att då dit om dagarna oxå.....

Ha en fortsatt bra dag så återkommer jag senare.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0