Onsdag....

Min onsdag är snart slut o den har varit helt okej lite barn o trevligt surr med kollegorna så då kan jag inte klaga alls....Fick dock göra mig till imorse o smeta på lite smink i ansiktet så jag inte såg helt död ut man blir ju lätt lite trött då man pratar i telefon om nätterna....Men de gör mig inget alls eftersom sällskapet e så himla trevligt o man lever ju bara en gång sägs de så då kan jag skippa ngn timmes sömn iaf....Imogon har jag dock öppning o då lär jag väl behöva ngn mer timmes sömn inatt kan jag tro så efter Greys så ska jag ut med hundarna o sen krypa ner under täcket o sova....

Känns lite som om att jag bitvis lider av såkallad bloggtorka o att jag egentligen inte har så mkt att blogga om....Mitt liv rullar ju på nu o jag har gjort endel förändringar som är till det bättre o de känns riktigt bra att jag kommit fram till vissa beslut....För egentligen så kan man ju undra hur jag tänkte där ett tag med tanke på han som fick mig att må bra....Som en god vän sa till mig Det kanske är känslan du är kär i o inte i själva personen....O precis så var de själva känslan av att ha ngn som berättar fina saker om en o som säger precis de man helst av allt vill höra just då....Men egentligen så var han fel för mig på så många sätt o inte alls de jag letar efter.....Han hade väl lite av en badboy stämpel på sig oxå med de liv han levde o de passade ju inte alls in på de jag behöver....Jag behöver ngn som har bestämt sig för hur han vill leva sitt liv ngn som har ett mål o vet vad han vill med sitt liv....Ngn som är beredd på att starta ett liv med mig o allt vad de innebär ngn som kan acceptera mig för den jag är o tycka om mig precis som jag är....Så bara jag lyckas hitta denna ngn så ska saker o ting nog lösa sig till de bättre tror jag....Just nu så är livet dock ganska bra o de flesta av alla mörka o dumma tankar är borta o jag ser ljust på framtiden o allt vad den nu kan ha i beredskap åt mig....Min lilla resa som ska ske i slutet på april e spikad o klar iaf o de ska bli så sköööönt o få komma iväg en sväng....Komma iväg o bara tänka på mig sj o nuet o inte alls behöva tänka på sånt som varit....Ska ju hälsa på lillasyster min på resan o de e ju sååå himla skoj o få träffa henne o Ola igen o oxå att få chansen o få se deras nya lya e ju inte fyskam de heller...Resan innebär oxå ngt annat men de håller jag tyst om här på bloggen kanske att jag yppar ngt om de senare....

Nu väntar vovvarna på rundan o jag ska gå förbi gula lådan med mina lovefilm filmer så jag kan få hem nya....Sen så får jag inte glömma o hänga tvätten som ligger i maskinen o väntar.....

Natti natti o sov gott....



Mattafix - Big city life


Skriv något till mig
Postat av: Eleonor

Är inne och skickar en kram! :)

E

2009-04-16 @ 02:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0