Onsdag....

Äntligen onsdag o det återstår bara en dag kvar att jobba denna veckan...Sen så har man 4 sovmornar att se fram emot o sen så kommer en arb vecka på 4 dagar så tiden kommer att gå fort iaf....Men då det innebär att tiden kommer att gå fort så betyder ju det att min födelsedag oxå närmar sig med stormsteg vare sig jag vill eller inte...Har väl egentligen inte så mkt emot o fylla år men jag vill inte bli äldre så de går liksom inte ihop riktigt som jag vill att de ska va....Men på ngt sätt så ska jag väl överleva denna gången oxå....Men nog om detta för det är ju ändå 1,5 vecka dit....

Riktigt trött ikväll o vet inte om det beror på en ihållande huvudvärk som spökat under hela dagen....O jobbet känns lite krävande nu så jag hoppas verkligen att jag kommer in på skolan till hösten....Fick idag veta att jag på mitt schema gör 15,5 timme för lite under en sex veckors period, jag har ju gått på detta schema sen i aug o hunnit med ganska många 6 veckors perioder under den tiden....O jag har ju gått o litat på att dom som gjorde schemat har kollat så att det stämde till punkt o pricka o att varje minut va exakt....Just nu så hoppas jag bara att detta misstag går förbi o att jag går på mitt nya schema istället till veckan...Vill ju inte direkt bli återbetalningsskyldig eller att jag måste fixa dessa timmar på ngt annat sätt....Det är ju liksom inte de lättaste o ta igen flera veckors förlorad tid o sen när de inte är mitt fel heller för jag har ju litat på dom som gjorde schemat....Dom sa ju att de stämde o att allt var som de skulle...Ingen ide o grubbla på de längre heller utan jag får väl se vad chefen bestämmer....

Nu e ögonen så tunga så dom orkar snart inte va vakna längre.....Så då borde jag gå ut med vovvarna o sen krypa ner i sängen....Men kan ju inte glömma o säga att vi haft lite kalas här hemma idag...Min lilla Mio fyller nämligen 4 år idag o han fick lite extra god mat nu ikväll, Rasmus fick såklart oxå likadan mat....

Natti natti o sov så gott.....

*puss o kram*



*Mattes lilla bebis som är 4 år nu*

Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hihihi så söööt han är !!!

GRATTIS till Mio å massa pössar å kramar till matte.

Ha en superfin påsk gumman...

2009-04-08 @ 23:00:13
URL: http://honeyflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis till supersöta MIO!!!!!!!

2009-04-09 @ 20:39:05
URL: http://ettlivmedhundochkatt.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis Mio :D dock lite i efterskott

Kramar från oss

2009-04-11 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0