På resande fot....

Väskan är packad o frukosten är snart intagen så snart ska jag bege mig ner till mamma o pappa...Hämta upp mamma o lämna vovvarna till pappa o sen så åker vi mot södre breddgrader....Första natten ska vi tillbringa hos Annas föräldrar eftersom att Åsa o Ola flyttar som mest idag o det blir så himla struligt o bo hos dom då.....Sen imorgon så ska jag hinna med en tripp ut till Anna o Stefan o kolla på deras fina hus som jag än så länge bara sett bilder på....Ska bli roligt o se de färdiga resultatet....Sen så åker jag o mamma till Åsa o Ola o flyttar in till dom för resten av helgen o de ska bli roligt o se deras nya lägenhet oxå....Den där extra resan som jag skulle göra kommer INTE att bli av fick besked igår via msn att han inte skulle ha tid med mig imorgon....Men just nu så ser jag de bara som att då får ju jag umgås med lillasyster mer även fast jag gärna hade gjort den extra resan....

Nu ska jag klä på mig o fixa de sista så jag kan åka vidare.....Önskar er alla en trevlig valborg o hoppas att ni får en underbar helg i solskenet....




Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0