Resa...

På torsdag så åker jag o mamma ner till sthlm för o umgås med lillasyster o hennes sambo o jag ska även hinna med min egna resa en sväng på fred....Hoppas på en trevlig resa överlag o jag hoppas oxå kunna hinna med en tripp ut till Anna för att kolla på hennes o lilla familjens hus som är tipp topp o helt nytt invändigt...Vet inte hur gammal utsidan är men den är inte heller så lastgammal tror jag....

Idag så har jag städat ur bilen oxå inför resan så den e fri från grus o annat skräp nu, den måste ju va respektabel om den ska umgås med huvudstads bilar....=)
Sen så hade vi möte på jobbet ikväll oxå o efter att ha suttit inne i ett tag så bestämde jag mig då jag kom hem att jag skulle ta en långpromenad med vovvarna....Så de blev en sväng o de va så himla skönt o gå oxå o eftersom kroppen känns lättare så gör de ju saker o ting så mkt roligare oxå då man är ute o går.....O mitt gamla jag hade ju gått in o satt sig i soffan ikväll istället för att gå på en promenad så jag e glad att jag kan ta tag i mig o göra sånt här utan några större problem....Fick dock gå med gamla hederliga cd-freestylen o de va ju inte riktigt samma sak o gå med den, dåligt ljud o knapparna trycktes in hela tiden....Men på den skivan jag spelade så hittade jag ju ett gammalt guldkorn som jag såklart måste dela med mig av såhär kommer den.....



Håll til godo o lämna gärna en kommentar....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0