Ska jag ta steget...

Hhhhhmmmm ska jag våga ta steget o fråga, bara o fråga e ju inte så himla farligt kan man tycka o jag har ju egentligen kommit på hur jag ska gå till väga oxå....Frågan innebär en resa oxå vilket jag inte alls har så mkt emot för man behöver ju komma ut o röra på sig emellanåt oxå.....O de va ju länge sen som bilen fick se sig om i landet o den skulle säkert må bra av en liten resa söderut....O jag har kommit på hur jag ska lösa allt oxå eller jag tror de iaf o sen så får jag väl se om de kommer o funka i praktiken oxå....=)
Vad gäller hundarna så tror jag att de kan lösa sig om jag blinkar lite extra åt mamma med mina bruna.....O får hon veta anledningen till resan så borde de gå bra hoppas jag....Nej nu ska jag inte spekulera så mkt mera förrän jag vet hur de verkligen blir, återkommer med rapport....

Idag så fick jag ett snabbt infall o for o köpte mig en ny tv som nu pryder sin plats här hemma hos mig....Men med tv:n så fick jag lite shopping ångest men den gamla tv:n pep o hade sig en längre tid då jag satte igång den....O under helgerna då jag va hemma så stängde jag inte av den förrens jag gick o la mig för stängde man av den o sen satte igång den så pep den igen i ngn timme....Så jag får väl se de som en bra investering iaf o jag lovar att de kommer snart bilder....Har lovat bild på min nya soffa oxå o de ska oxå fixas snarast men just nu så ser de ut som ett mindre bombnedslag här hemma med saker överallt....Så då jag fått ordning så kommer de lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig...

Nu väntar sängen på mig....Ska göra den sällskap genast så den slipper bli så besviken på mig....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Mee

Klart du ska fråga han kan inte få mera än ett Nej och då vet du och så slipper du grubbla

2009-04-07 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0