Skit oxå...

Har just kommit in efter ca en timmes promenad med vovvarna o de va så himla skönt o vandra ute i friska luften o lyssna på min musik....Ja min musik ja då jag rundat kyrkan på promenaden så började mp3 spelaren o låta lite konstigt...Jag trodde då att själva kontakten till lurarna åkt ur lite så jag tog ur den o tryckte i den igen....Men döm om min förvåning då hålet som man stoppar i kontakten lossnat o åkt in i själva mp3 spelaren.....Så då blev de ingen mer musik för min del på promenaden =(....Så himla less blev jag då så jag typ i ursinne gick ännu fortare resten av vägen hem....Så nu är det två trötta vovvar som pustar ut här hemma hos mig o en lite trött matte oxå som nu resten av kvällen kan äta lite godis med ganska så gott samvete....Dusch av hundar blir de nog inte idag eftersom klockan snart är 17 o jag ska ta o fixa lite mat hade jag tänkt....Men de kommer ju en ny dag imorgon o då e tanken att jag ska fixa de men eftersom dom har lovat mer sol imorgon så borde ju de innebära att de torkat upp lite till så då e de nog bra jag duschar dom imorgon iaf....

Ja nu så ska jag gräma mig lite till över min trasiga mp3 spelare o sen fixa min goda middag....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0