Söndag kväll...

Hann visst inte med o blogga ngt mer igår som de verkar...Hade de mkt trevligt hos Camilla o Niklas iaf med mkt god mat o sen så hann vi med en film oxå innan jag åkte hem....Satt o surrade en massa oxå o de e så skönt o få surra av sig en massa ibland....Kom hem ganska så sent på kvällen så då hamnade jag i sängen med datorn en sväng o sen så byttes den ut mot telefonen istället...O efter nästan tre timmar i telefonen så hade jag ingen tanke på att blogga iaf...Då skulle jag istället sova med mitt spöke tänkte jag o faktiskt så fick jag sova ostört natten som var....Hade ställt klockan så jag skulle ta mig upp så jag kunde åka iväg o fira momma o moffa som fyller år så de blev massa kakor o bullar o tårta...O sen oxå middag där innan jag åkte hem vid 19 tiden så då slapp man tänka på de sj iaf....Sen väl hemma så duschade jag en sväng o satte igång en tvättmaskin så jag ska kunna ha ngt rent på mig imorgon så jag slipper gå dit i underkläderna....Fast vem vet de kanske gör succe på jobbet oxå fast större risk e de nog att dom spärrar in mig ngnstans så att jag får vila upp mig istället o bli som folk igen....=)

Ska bjuda på lite 80-tals nostalgi oxå innan jag kryper ner i sängen....Dom e såååå himla bra o dom funkar fortfarande o lyssna på....O texterna sitter där dom sitter....



The Pinks - Det spelar ingen roll




The Pinks - Superman



The Pinks - Helena o jag

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0