Tisdag.....=)

Aaahhhh nu har jag bara en arbdag kvar på denna veckan....Dock e den lång men de kommer inte o göra mig ngt alls eftersom jag inte behöver gå dit på torsdag....Då e jag ju påväg till sthlm o storstan för fyra dagars ledighet med allt vad de innebär....Blir ett kort inlägg ikväll för jag har ingen ork till o blogga egentligen utan sängen lockar mer just nu så jag kommer att dyka ner där efter att jag har ätit en tallrik av min nya favvo frukost o favvo kvällsmål....Vaniljyoghurt med havre fras de kan verkligen inte bli bättre än så....

                                

Nu lämnar jag er med lite musik, känns som musiken börjar ta över mitt liv nu o jag spelar musik så fort jag får chansen...Men så älskar jag ju o ha musiken i mitt liv oxå o dom som känner mig vet ju att jag mer än gärna sjunger med till de mesta...




Jag har inga som helst problem o stå för att jag gillar denna damen o jag tycker hon har gjort de bra som verkligen kommit tillbaka med bravur....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0