Blogga....

Ja man ska visst hinna med de oxå emellanåt som de verkar eller de finns dom som påpekar att det borde komma ett nytt inlägg...Nämner inga namn men pekar lite på Malin....=P

Har nu haft all min semester o på månd så börjar jobbet igen en veckas heltid för att sen övergå till att jobba 40% i 3,5 år under tiden jag utbildar mig till förskolelärare...Ja hör o häpna även jag har kommit på vad jag ska bli då jag blir stor...=)
Känns lite läskigt att sätta sig i skolbänken igen men jag ser de som en stor utmaning som jag ska klara av vet att de kommer att ge mig en ännu större valmöjlighet vad gäller arbets ort sen i framtiden...O de kanske inte är menat att jag ska bo här hela mitt liv heller utan jag kanske borde pröva vingarna ngn annanstans oxå....Just nu så trivs jag mkt bra här o allt jag behöver finns här så då ser jag ingen vits med o flytta på mig heller....

Senaste veckan så har jag varit nere i stora staden Sthlm hos lillasyster o Ola o de va sååå skönt o bara kunna få va o inte tänka på ngt alls....Hann med en MASSA shopping o en liten campingtripp o ett besök på Kolmården o de va fiiiiint väder hela tiden o jag verkligen njöt av sol o värme....Har sett en massa film oxå under veckan o de va nog typ all film som jag egentligen ser under ett helt år som avklarades där....O jag kan oxå meddela att jag nu är stolt ägare till ett eget ex av STAND BY ME min favvofilm e nu miiiiiiin o står hemma i min hylla...Eller just nu så ligger den i väskan ännu eftersom jag inte orkat packa upp ännu....Ska ta tag i de ngn dag snart eller de lär väl bli imorgon eftersom jag lär behöva kläder ur den efter att jag duschat imorgon...

Äsch nu e de slut i hjärnan men har ju bloggat lite iaf....Ska slappna av med lite musik o msn nu innan jag kliver ner i sängen o sover min skönhetssömn....Imorgon ska jag nämligen agera vägvisare ut till skogen så Malin får kolla på kattungen sin igen o sen e jag bjuden på grillat där imorgon kväll....Sååååå trevligt då man blir bjuden på middag hos andra så man slipper sitta själv om kvällarna....Jag e väldigt dålig på att bjuda in mig sj då jag kan känna mig ivägen ibland men de slipper jag ju nu eftersom inbjudan kom till mig....=)

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0