......

Jag har lyckats återhämta mig från gårdagens sorg o är nu på banan igen hoppas jag....Har idag gått igenom vårat första testseminarium via utbildningen o de gick  väl helt okej förutom att systemet på skolan typ inte funka o man hörde alla röster via eko....Men ska ju ner nästa vecka o då får man ju träffa alla på riktigt istället o de ser jag fram emot....Sen så åker jag ju ner med Maria o de e riktigt bra att vi ha varann o kan stötta varann under dessa år som vi ska plugga...Vi kommer o klara de galant e jag säker på o vi har ju alla våra år av erfarenhet att luta oss tillbaka på....

Håller alla tummar o tår för att de ska lösa sig på jobbet oxå nu inom de närmsta dagarna för då kan jag fokusera totalt på skolan nu o bara se framåt....Just nu så ser jag allt lite sick sackigt...Men jag hoppas in i de längsta iaf....

Dags o fundera på sängen så jag kommer upp o kan sitta med datorn o lyssna på en föreläsning imorgon innan jag ska på jobbet.....Ska sitta i köket då jag håller på med skoljobbet har jag sagt o de ska jag verkligen hålla på så att jag kan koncentrera mig o inte bli störd av en massa annat....Är ju såååå lätt o fingra på tv dosan annars tror jag....

Lämnar er med lite bra musik igen....För jag märkte ju sist att de finns dom som lyssnar iaf....=P


Skriv något till mig
Postat av: Jenny Persson

Nä denna gillade jag inte tyvärr. Men fortsätt gärna och lägg in låtar du för de förra var ju riktigt bra =)



Kram

2009-08-27 @ 21:51:07
URL: http://golden.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0