Fredag....

Första arb veckan är avklarad o mer än så kommer jag inte att skriva om den för då blir jag bara på dåligt humör...Saker o ting går inte riktigt som jag vill ha de bara just nu....Men nu e de helg o jag tänker koppla av allt som heter jobb o bara ta de lungt....Ska ut o roa mig imorgon med både middag o krogbesök ska bli roligt att bara få va o träffa folk o roa mig....

Det har helt enkelt blitt alldeles för mkt denna veckan o skallen e helt tom o de finns inget mer o hämta där i nuläget så snart väntar sängen så jag kan ladda batterierna inför imorgon kväll....Har rastat vovvarna för natten i spöregnet älskar verkligen detta väder kan ibland känna att jag bor i fel ände av detta land då jag verkligen behöver sol o värme större delen av året...Jag fixar inte regn, snö o mörker ngt vidare särskilt inte då man inte mår på topp....Kanske ska prova såndär sol terapi eller vad de heter o se om de kan hjälpa....

Ja nu vet ni att jag lever iaf men måste ner i sängen nu så jag får sova o orkar ut o roa mig imorgon kväll.....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0