I brist på annat...

Ja jag har nada o göra så jag bloggar väl en sväng då.....Borde gå ut med dom små snart o krypa ner under täcket så att jag kommer upp i tid imorgon o kan läsa lite i dom böckerna som faktiskt kommit idag =).....Men lär väl inte kunna koncentrera mig alls på läsandet då jag vet att de kanske inte kommer o va så muntert på jobbet då jag kommer dit imorgon....Chefen ska ju göra sitt för att jag ska kunna få jobba mina 40% vilket krävde vissa schema ändringar o jag hoppas o ber att de inte ska bli alltför mkt problem för jag orkar inte med så mkt mer nu känns de som.....Kommer o ha världens största klump i magen imorgon då jag kliver in på jobbet o vet inte om jag orkar möta ngns blick med risk för att de smäller då....Värsta vore nog  om jag åker på en redig utskällning ungefär som i fredags de kommer jag inte att palla utan då släpper jag nog allt o sticker därifrån...Tömmer skåpet o återvänder aldrig dit mer igen för jag tänker inte gå runt o må dåligt på jobbet o känna de som om att folk inte ens vill att jag ska va där....Orkar inte med de längre utan då kan dom klara sig utan mig....Men jag ska inte ta ut ngt i förskott får väl hoppas på att de är ganska lungt iaf då jag kommer dit....

Snart är de fredag iaf o då kommer ju Marlen hit o vi ska umgås o bara ha det jättebra....O sen så åker jag o Maria till skolan i Falun sen på månd nästa vecka....Ska va där o ha skolträff tisd o onsd o då ska vi lyxa lite o bo på Hotell så slapp vi hålla på o fixa frukost o sånt själva utan kan bara njuta o va någorlunda lediga....=P

Idag så har jag vart iväg o tränat vovvarna i lite agility...Var mest iväg för Mios skull då tanken e att han o jag ska tävla här i Östersund om några veckor...O då innebär ju de att man måste slipa färdigheterna lite iaf, han kan alla hinder men behöver lite mer fart bara o inte tveka inför vissa hinder....Men de e ju första stora tävlingen i sådana fall så jag kan inte hoppas för mkt utan tar de som erfarenhet o hoppas på att han gör sitt bästa....

Nehepp nu e de dags o vandra ut istället så att jag kan få krypa ner under täcket o försöka o få ngn timmes sömn iaf....Men de brukar lösa sig bara jag lägger ner huvudet på kudden o sluter mina bruna en stund.....


Bara för att jag e såååå bra så borde väl ngn kunna ge mig en sån bukett....=P

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0