Mitt liv...

Har återgått till jobbet nu o de känns verkligen kan jag säga är inte alls trött om dagarna på jobbet men de känns då man kommer hem på eftermiddagen o sjunker ner i soffan...O sen så är min moffa dålig o ligger på sjukhuset han kommer att klara sig men de känns ändå i hjärtat hela tiden att han ligger där...Jag vill ju ha kvar honom i många år till jag behöver honom i mitt liv...Han o momma har alltid funnits där för mig o dom är enormt viktiga i mitt liv o vet inte hur jag skulle klara mig utan dom...Ska om jag hinner åka in o hälsa på honom imorgon på sjukhuset hoppas bara jag kan hålla tårarna tillbaka då jag träffar honom...Vet ju redan att han sj mår dåligt o då vill ju inte jag komma dit o gråta o göra saker o ting värre ska verkligen stålsätta mig o bara åka dit o hålla honom sällskap....

Det är verkligen såna här ggr som jag skulle behöva ngn hos mig ngn som finns där för mig med en famn jag kan krypa upp i....Men denna famnen finns ju banne mig inte fortfarande o i nuläget så tror jag inte på evig kärlek eller allt annat lyckligt trams....Känns som jag snart ger upp allt vad kärlek heter o så går jag vidare i mitt liv o bestämmer mig för att leva mitt liv sj istället....Är väl inget jag vill men de kanske är som så att jag måste de helt enkelt eftersom att de inte verkar finnas ngn för mig....Känner mig så negativ till allt vad kärlek heter just nu orkar inte fjanta runt på olika kontaktsidor där folk iaf inte verkar va för att träffa ngn....Känns som man är helt ensam om de på dessa sidor oftast less på folk som flirtar där o vill ha ett litet snedsteg på sidan om äktenskapet eller dom som inte ens har tid för att lära känna andra människor....För många är de helt enkelt ett spel o då kan man lika gärna vandra vidare tycker jag ngnstans på dessa sidor så kanske de finns dom som faktiskt är ärliga o är där för att dom vill finna den rätte i sitt liv.....Men dessa få personer överskuggas tyvärr av alla dom andra som bara är där för att förstöra.....

Kommer inte o bli ngt bättre av detta inlägg....Orkar inget just nu är så trött i kroppen känner mig helt slutkörd o vill bara skrika o gråta ut all min frustration...Vill bara att allt ska flyta på nu så att jag får lite lugn o ro istället....

Gömmer mig under täcket nu o försvinner in i drömmarnas land....


Skriv något till mig
Postat av: Malin

Du vet vart min brevlåda bor, och huset är inte långt därifrån.... Jag finns för dig vet du.

2009-08-19 @ 19:45:53
Postat av: Anna

Åh nej vad tråkigt att han är dålig... Vad har hänt? Hoppas han piggar på sig och får komma hem snart. Och får vara med er länge till! Tänker på dig/er! kraaaaam

2009-08-20 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0