STORSJÖYRAN 2009....=)

Såååååå himl rolig helg på alla sätt o vis o har sett BRA artister o träffat en massa trevligt folk så de kunde inte ha blitt bättre....Jag glömde dock liksom bort o ta kort igår så de blev inte så många men ska lägga upp lite av de jag har iaf....Kan inte lägga upp allt på Takida för de blidde visst ca 100 kort på bara dom pojkarna....=P


Takida börjar sin spelning....=)

       



Fina Marlen....O särskilt fin då jag fixat hennes hår....=)

       
Vissa åkte sånt.....



Medans vi åkte såna.....=)

       

Då inte lillasyster va med så får andra ta på sig rollen med crazy eyes o V-tecknet....





Petter....



Ja hon står där nere...LADY GAGA...Aldrig sett så mkt folk på torget...
Va visst 26 000 som stod där o trängdes på hennes konsert...

En helg jag verkligen kommer att minnas lääääänge....Önskar ett år går fort så man får ut o YRA igen....

Ett stort tack till alla som förgyllde mina dagar på YRAN....Ni är guld värda o jag kan inte nog tacka Marlen för alla skratt du bjöd på under helgen....Aldrig en tråkig minut med dig....*puss*

Skriv något till mig
Postat av: sofie

det var roligt att ses!

kram

2009-08-03 @ 20:11:58
URL: http://www.dogpower.nu
Postat av: Marlen

aaaa Grymma helgen vi hade! Gör om den snart tycker jag! Och vem hade egentligen tid att ta kort med tanke på allt vi lullade runt? ;) Pysss på dig

2009-08-03 @ 23:37:26
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0