Tårarna....

Usch så tårarna har runnit på mina kinder ikväll trodde aldrig dom skulle ta slut....Jag sörjer inatt sörjer att en av världens bästa tv-serier har visat sitt sista avsnitt...Sörjer att aldrig mer få bänka mig på månd kvällar i soffan o vila ögonen på ngt vackert....Vad ska jag nu ha att se fram emot varje vecka vad ska nu lyfta mina måndagar....Vad ska nu få mina känslor att svalla på alla de möjliga sätt....Varför måste allt ha ett slut kunde de inte ha vart en långkörare som Dallas o alla de andra serierna, fanns ju en massa kvar att berätta om....Ja hur ska jag nu kunna sova inatt utan att sluta tänka på hur allt slutade....

Jag pratar såklart om PRISON BREAK som visade sitt sista avsnitt ikväll....Jag satt som fastklistrad för att få se hur de skulle sluta för Michael, Linc, Sarah, Sucre o alla dom andra....Man pendlade mellan hopp o förtvivlan för dom alla flera ggr om men då de stod klart att Michael skulle ge sitt liv för att Sarah skulle få överleva så gick de inte o stoppa tårarna...Då rann dom konstant tills de hela va slut o Michael sa "We are free, at last we are free"....Men varför måste folk dö kan dom inte få leva vidare o bli lyckliga tillsammans...Visst han hade inte så lång tid kvar att leva iaf men han hade kunnat få leva dom sista månaderna tillsammans med Sarah o kanske fått se sin sons födelse....

Jag vet en som kommer att köpa hela boxen iaf den dagen den kommer ut....Jag vill ha alla avsnitten i en o samma låda så att jag kan få titta på avsnitten om o om igen o bli lika lycklig varje gång....Behöver ha Prison Break i mitt liv så att jag kan få titta på ngt vackert flera ggr om....Tills vidare så får dessa bilder räcka....

Men som sagt detta är en natt att sörja....Sörja att en tv-serie gått i graven men känner man tv3 rätt så är den förhoppningsvis snart tillbaka i en repris omgång....=)





Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Noooo, haha, inte din prins ;) Puss

2009-08-25 @ 10:36:36
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: sara j

Ååååh tack gulle dig som tog dig tid att förklara allt det där!

Får se sen om jag klarar det:)

Kram

2009-08-25 @ 20:04:33
URL: http://jajjanstankar.blogg.sej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0