4:e advent...=)

Nu är julafton här om 4 dagar o jag ser lika mkt fram emot det som vanligt...Så jag hoppas innerligt att inget ska gå fel denna julen...Alla mina jular har ju inte direkt löpt smärtfritt men det är väl så i de flesta familjer kan jag tro...Eller om det nu inte är så då är nog min familj verkligen speciell.....=P

Ikväll då anländer lillasyster oxå o det är ju massa trevligt det oxå o sen på onsdag så kommer Ola o ska fira julen med oss....Så det borde bli en toppen jul o så kollar vi ju runt just nu på vilket spel vi ska köpa denna julen...Just nu så lutar det åt ett spel som heter Helt hysteriskt men har bara läst om det o vill se det med egna ögon först innan det blir helt bestämt....Kan ju finnas en massa andra oxå som är värda att titta på....=D

Ska slå in mina sista paket sen oxå är tanken o sammanställa en intervju som jag gjorde med min handledare i veckan...Sen så ska jag försöka att se en föreläsning oxå som vi ska se imorgon så har jag resten av veckan ledigt förutom litteratur som ska läsas till i början på januari...Har väl insett att min litteratur på tåget denna gången kommer att bli skol litteratur men då kanske jag kan läsa igenom endel oxå o det är ju bara bra....Åker ju ner till lillasyster över nyår o blir där i en vecka så jag ska få lite ledigt o försöka hinna med att träffa Anna med stooora magen oxå...Om den nu är så stoooor vet jag ju inte men det ligger ju en liten bebis där inne som ska komma fram i maj....O när jag ändå är där nere så måste vi ju kunna träffas tycker man en trevlig middag eller fika på stan vore ju inte helt fel....=)

Ikväll kommer hon.....=)


Skriv något till mig
Postat av: elina

Helt hysteriskt är faktiskt ett av de roligaste spelen jag någonsin spelat. Har önskat mig det i julklapp, hoppas innerligt att tomten hört min önskan och att jag varit tillräckligt snäll. :) Kram!

2009-12-20 @ 15:35:02
URL: http://dethararelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0