Blåmärke....

Jag tänkte bara att jag skulle visa mitt fiiina knä här i bloggen har ju liksom pyntat det lite inför julen men jag skippade det gröna o röda o tog o färgade det blått istället....Men saken är ju den att då jag kom till jobbet i torsdags så skulle jag skynda mig ur bilen o på ngt jäkla sätt så fastnade jag o liksom flög ur bilen istället...Just såna gånger är man ju glad att det inte var någon i närheten som såg det....Vette tusan varför man är så rädd för att visa sig då man står på näsan eller druttar på rumpan...Men jag slog på ngt konstigt sätt i knät någonstans på vägen ut ur bilen o bytte då lite färg på det....Hade inte ont på en gång men under dagen så blev det ondare o sen nu i helgen så har det bytt lite färg....

Det blåa sysn kanske inte så bra det syns mer på riktigt men kameran ville inte riktigt som mig så detta är iaf den bästa bilden då det syns mest...=P


Skriv något till mig
Postat av: TVILLINGARNA

hej =)

2009-12-20 @ 23:06:03
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har också ett jättestort blåmärke. Eller det är mer som en bula. Gör så himla ont om man råkar stöta till det :P

2009-12-20 @ 23:11:00
URL: http://kulgrej.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-20 @ 23:28:52
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

AJ AJ AJ! jag får ont bara av att kolla på det! haha!

Fin header du hade btw :)



Hoppas du får en riktigt God jul! :*

2009-12-20 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0