Favorit...=D

Okej jag kanske är liiiite besatt så som lillasyster så fint uttrycker det men han sjunger ju som en gud o är riiiiktigt söt att titta på....O jag kanske får se mig som tantsjuk då som tittar på små killar fast så liten är han ju inte för han har ju iaf nått 21 o det är ju ganska mkt....Eller iaf så tyckte man det sj då man var 21 o då är det nog lika för alla tror jag....=)

Lämnar idag ett av guldkornen från skivan men alla 11 spåren är ju såklart skit bra rent ut sagt men vissa fastnar lite mer vilket detta gjort....Så håll till godo o njuuuuut.....=D



Calle Kristiansson - Here i go again....=)


Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Marlen säger: Uppdatera nu:) Pussssss

2010-01-12 @ 22:40:38
URL: http://marlenai.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åsa håller med föregående talare. En uppdatering vore på sin plats.

2010-01-15 @ 22:06:12
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0