It's over...

Nu är fredags underhållningen slut o det är dags att börja putsa på den egna sången kanske....Jhide sa ju att det skulle bli ett Idol 2010 o nu måste det väl vara min tur att stå på scenen för mina 15 minutes in fame...=D

Calle gick ju inte segrande ur striden men i mina ögon är han iaf en vinnare som utvecklats mkt under sin tid i Idol...O jag kommer med stoooor säkerhet att köpa hans kommande skiva som han ska in i studion o spela in...O om jag köper en masssssa skivor så kanske han kan slå Erik i skivförsäljning iaf o det är ju alltid ngt....Kan ju glädja mina vänner med en egen Calle skiva så blir dom nog riktigt glada oxå....

Försöker att vara duktig på att blogga men det är sååå mkt annat som händer nu o jag försöker att skaffa mig ett liv utanför internet oxå....På Facebook kan man alltid se om jag är vaken iaf eller om jag nu sover dygnet runt...Vilket det kan kännas som jag behöver emellanåt oxå men det funkar ju inte riktigt så heller....Sen så finns jag ju på telefon oxå om det nu är så att ngn vill ha kontakt med mig....

Nu vänder jag mot sängen o kryper ner under täcket o sover istället....


Skriv något till mig
Postat av: Honey

Hej där !!!

Ville bara kolla hur du har de å se så att allt var bra. pöss

2009-12-16 @ 00:21:41
URL: http://honeyflikkan.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0