Jag lever....

Även om det kanske inte ser så ut på bloggen men jag har sällan varken lust eller ork till att sitta vid datorn då jag pluggat framför den en hel/halv dag...Då tittar jag hellre på tv eller så måste jag läsa litteratur för kommande föreläsningar eller annat...Sen så har jag haft huvudvärk en längre tid om kvällarna men nu har det vart bra i några dagar...Men då så proppar jag ju iaf i mig tabletter då jag har en sju jäkla mensvärk istället så jag vet ju inte om huvudvärken ligger där under o lurar iaf...Men eftersom jag får en mensvärk som känns ända upp i höger sida av bröstkorgen o jag får en krampkänsla så måååste jag äta tabletter för det så jag ens kan stå upprätt om dagarna...O ingen hjälp får man för det heller utan då ska jag äta mina tabletter o hoppas på det bästa istället jag kan ju iaf vara glad för att det inte rör sig om mer än 3-4 dagar iaf....Så tills på sönd borde jag vara som folk igen vilket känns riktigt bra...Nej nu borde det vara slut på klagosången för denna gången iaf...

Har ju jobbat i två dagar nu o blir så himla glad då jag får komma på jobbet o träffa alla underbara barn o kollegor...Får alltid skratta mkt o det behöver jag efter att ha haft tre dagar hemma med skoljobb som kanske inte alltid är lika roligt...Annars så är jag nästintill klar med alla julklapparna till nära o kära har en kvar till min äldre syster o sen ska vi systrar köpa gemensamt till momma o moffa...Sen så måååste jag ju såklart köpa ngt till vovvarna oxå så att dom får en trevlig jul...Men på bästa djuraffären Tasseborg så brukar det finnas färdiga små påsar att köpa så det brukar jag kunna lösa bra...O det brukar vara en massa smaskigt i dom påsarna så det brukar vara populärt...

Vi har fått snöööö här hemma nu oxå vilket är helt underbart det har oxå blivit riktigt kallt o har vart runt -20 i några dagar nu så det biter ordentligt i kinderna då man går ut med hundarna....Vovvarna tycker väl kanske inte att det är sååå himla skoj att gå ute direkt o dom hoppar runt på tre ben mest hela tiden så rundorna brukar gå ganska så fort...Slänger in lite bildbevis på snön o vovvarna innan inlägget slutar....

      



Fast helst så ligger vi i soffan o sooover....=)


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0