Söndag...

Jaha så hann det gå en heeeeel vecka innan jag fick till ett nytt inlägg här i bloggen....Men jag har ju vart riktigt upptagen så jag kan ju iaf försvara mig sj med det....Ska försöka mig på en liten update om vad som hänt sen sist....

Lillasyster kom ju för en vecka sen på söndagen...Rasmus besökte djursjukhuset både månd o tisd o plockade bort några tänder på tisd...Umgicks med lillasyster på månd o fixade snyggaste pepparkakshuset eveeer....Klädde granen på tisd hos mamma o pappa....Gick på stan en sväng på onsd o avklarade de sista klapparna....Hämtade Ola tillsammans med lillasyster på onsd kväll....Han fick en smärre chock av kylan på -21 grader....Julafton på torsd började med gröt frukost hos mamma o pappa....Sen så gick dagen på i ett rasande tempo tills det var dags för mat o julklappsöppning....Sen blev det spelkväll som sig bör i våran familj...Melodifestivalen o Helt hysteriskt....Åkte till momma o moffa på juldan mer mat o paket där....Mellandagsrea på annandagen shoppade liiite....Bästa köpet blev såklart Calles skiva som kommit nu med låtarna från Idol tiden....Kvällen tillbringades hos Marlen o Petter....Kollade på hockey o spelade Yatzy....Mkt bra kombination må jag säga....Så var vi framme vid idag o då har jag umgåtts med lillasyster o Ola en sväng....Sen vinkade jag av dom vid tåget....Lite strul då deras platser var trippelbokade...Men det är väl SJ:s så himla braiga sida som visade sig ännu en gång....Upp på apoteket o shoppade huvudvärkstabletter, nässpray o åksjuketabletter....Sen in på Rusta o shoppade nytt schampoo....

Det var veckan i en snabb sammanfattning snart så börjar en ny vecka o jag ska jobba i tre dagar nu....Känns helt okej ända nackdelen är väl att jag ska börja tiiiiidigt....Imorgon är det jag o två barn under hela dagen hoppas bara att dagen flyter på ganska smidigt iaf o att det inte blir några större problem....Detta innebär ju såklart att jag måååste ner i sängen nu o få lite sömn så jag tar mig upp då klockan ringer....

Natti natti....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0