Soooooool....=D

Ja tro det eller ej men solen lyser idag o försöker att kämpa sig så långt upp som den bara kan....Den kommer inte sååå långt men den syns iaf o det är underbart att få se den igen....Känns som man inte har sett solen på flera månader o jag hade nog gett upp hoppet om att få se den ngt mer i år....Men idag så kom den o när det nu är klarblå himmel, solsken o snö så känns inte dagen så himla jobbig iaf....O bättre kommer den att bli för att jag ska in i duschen sen o göra mig tjusig o sen ska jag in till stooora staden o träffa mitt egna lilla solsken som heter Marlen....=D
Vi ska hitta på ngt skoj o ett bio besök nämndes o inte mig emot finns säkert en massa att se nu....Men i vilket fall som helst så får vi träffas o surra bort några timmar o det känns som att vi båda har ett behov av det nu....

Nu ska jag hämta röda boken om Pedagogerna som jag ska läsa ur tills imorgon är en hel del att läsa så det är väl lika bra att jag börjar nu så får jag se hur långt jag kommer.....Resten får jag ta ikväll då jag kommer hem för jag kan ju iaf inte sova på nätterna så då kan jag väl lika gärna ligga o läsa litteraturen....För även inatt har jag sovit som en kratta o vet inte alls när jag somnade vet att jag hörde då dom plogade vägen iaf....Vaknade strax före 10 o då tvingade jag upp mig sj ur sängen även om jag fortfarande var extremt trött...Men jag var ju tvungen att ta mig upp ngn gång o då var det bättre jag klev upp då jag gjorde.....Hoppas bara det vänder snart så jag kan soooova hela nätterna o somna då jag går o lägger mig istället för detta eviga snurrande....


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0