Torsdag...

Dagen är snart slut o jag får krypa ner under täcket o försöka sova....Har hundarna borta under natten eftersom vi ska på planeringsdag imorgon o åker tidigt o det blir så stressigt för mig om jag ska fixa mig sj o sen ut med dom o ner till mamma o pappa o sen hem igen med bilen för att bli upphämtad....=S
Men mamma o pappa ställer upp i alla väder då jag behöver hjälp med hundarna så det tackar jag väldigt mkt för...Dom blir ju där till veckan oxå då jag ska ner till Falun o skolan igen i några dagar....

Så planeringsdag imorgon alltså o dagen ser lite annorlunda ut än vad den sista planeringsdagen brukar göra....Dom som planerar har tyvärr tagit bort allt som förut var så speciellt just för denna dagen men julklappsbyte o annat skoj....Men vi ska ut o äta iaf o jag hänger ju med som vanligt på det skoj som vankas vare sig jag har råd eller inte....Men jag kan roa mig imorgon o sen leva extra snålt efter att jag vart i Falun så det ska nog lösa sig i vilket fall som helst....=D

Har kört ett pass styrka ikväll o det blev det sista passet innan juluppehållet eftersom jag är borta på tisd då sista passet går av stapeln....Men efter nyår så kör vi på igen med nya krafter o jag ska försöka gå ut o gå mer nu istället...Måste ju försöka o hålla igång iaf så kroppen inte blir lika slö o trött som den var innan jag tränade....Dock så tycker jag att musikvalet ikväll på passet var riktigt dåligt hur ska dom kunna tro att man orkar träna vidare då dom spelar denna låten....=P

Ja nu ska jag ta tag i det jag måste innan jag ska ner i sängen.....Återkommer på lörd om jag inte ligger o håller i huvudet alldeles för hårt....=D


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0