100:e inlägget...

Ja nu så har jag äntligen kommit till mitt inlägg nummer 100....O så klart så strular blogg.se just nu så jag hoppas jag får
till det på en gång o inte behöver skriva om de en massa ggr....Blir lite trött på att de strulat så himla många ggr nu den senaste tiden....Stod för ngn dag sen på första sidan att man fick inte lägga upp för många inlägg på en dag, men e inte tanken att man ska kunna lägga upp så många inlägg man sj vill....Jag kör iaf på som vanligt o bloggar då jag vill o hinner....

Ibland så ler solen emot en även om man inte ser ngn sol men nu ikväll så hittade jag en massa av min gamla musik som hade gömt sig på datorn....Va ju så de kom en tår i ögat av lycka då jag såg alla mina älskade låtar som betyder så mkt för mig....Mkt är fortfarande borta men fick ju tillbaka en hel del iaf o de gjorde mig riktigt lycklig så nu känns de som jag kan köpa dom dära högtalarna till datorn som jag funderat på....Får se vad mitt lönekuvert säger mot mig då lönen kommer om jag har råd då eller får vänta lite till.....Nämen nu börjar jag snart o gråter en massa av mina favvolåtar e ju faktiskt kvar på datorn....Lägger in ett riktigt guldkorn här nedan....



Fort Minor - Where'd you go

Hittade ingen vettig video så de fick bli stillbild istället....

Ja tänka sig vad lite musik kan göra för humöret....Men med musik så kan man ju säga så himla mkt så de beror säkert på de....O jag formligen älskar musik o skulle inte klara mig utan de alls, då jag är ute o vandrar med hundarna så finns de alltid musik i mina öron....Så om man ser mig o ropar på mig o jag inte svarar så kan jag garantera att jag helt enkelt inte hör den som ropar eftersom jag går med musik i öronen.....

Nu blir de inge mer för ikväll.....Säger natti natti här nu men är säkert vaken en stund till iaf.....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0