1:a februari....

Idag är de 1:a feb o som i ett trollslag så känner man att våren är på gång.....Vaknade upp till strålande solsken o klarblå himmel idag o allt är så himla vackert ute....Tyvärr så är de riktigt kallt ute idag, vet inte riktigt hur pass kallt det är för min termometer är i solen så den visar lite fel.....Idag på schemat så står en liten shopping tripp på schemat, eller jag är med som sällskap o min syster ska shoppa.....Skulle behöva handla en sak så jag får se hur jag gör med de.....

Anna skickade en förfrågan om va Partylite är o såklart så ska jag svara på de.....Partylite är ett företag som sysslar med ljusstakar av lite finare slag o helt otroliga doftljus deras hemsida är www.partylite.se sakerna kostar lite mer men är såklart värt sitt pris med tanke på kvaliten.....O doftljusen går inte alls att jämföra med IKEA:s doftljus för skillnaden är enorm.....



*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0