Alla hjärtans dag...

Jaha så är de då den 14 februari o den dagen då man ska överösa sina nära o kära med kärlek o en massa presenter...Jag tycker dock att man kan väl göra detta lite nu o då istället o inte speciellt på en viss dag....O jag har ju just nu ingen hjärtevän som jag kan dela denna dagen med så då öser jag mig kärlek på mina vovvar istället o så får dom ett extra grisöra idag istället....O då blir ju dom så himla glada så då kan jag leva med gott samvete i ngn dag till....

Min dag idag så ska jag försöka ta itu med lite städning o se om jag kan få stället o lukta gott o nystädat.....Ska städa med riktigt hög musik oxå tror jag för jag kan tycka att grannen spelade hög musik lite väl läääänge igår kväll....Så då e dom säkert lite bakis idag o då vill dom säkert att jag ska spela lite musik för dom....=)
O som sagt jag brukar sällan klaga så då kan jag lova att dom faktiskt höll på lite för länge, var ju svårt o kolla på tv faktiskt då dom spelade sitt dunka dunka hela tiden.....O då dom spelade Singstar så sjöng dom inte direkt vackert, annat e de då jag spelar de....Jag går in för de med livet som insats o är fullt allvarlig då jag sjunger, är nog de enda spelet då jag verkligen kan vara en dålig förlorare.....

Nu ska jag försöka rycka upp mig sj ur soffan o dra fram snabeldraken.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0