Dagens sista...

Nej nu va de inge skoj o sitta i soffan längre så de får bli till o krypa ner under täcket iaf.....Får sussa o sova istället o drömma mig bort till drömmarnas underbara värld....Fast i nuläget så är inte min vakna tid så himla illa heller...De finns vissa ljusglimtar som lyser mot mig just nu....Men dom får inte lysa alltför starkt för då är jag rädd att jag ska bli bländad o inte se mig för vart jag går....Behöver än så länge bara lite ledljus på vägen så att jag vet om jag hamnar rätt o de funkar jättebra.....Jag e glad iaf o tycker om mitt liv just nu o då är de de som räknas....Men jag tar inte ut ngt i förskott utan låter saker o ting bli som de blir så slipper jag bli så himla besviken i slutändan....

Nu ropar sängen på mig kudden o täcket vill ha lite sällskap.....Natti natti o sov gott....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0