Dusch...

Ja de blev en dusch o inget badande förut orkade helt enkelt inte med o ligga i allt de där varma vattnet o då hade jag säkert somnat o vaknat upp som ett enda stort russin sen....Så de va nog lika bra att jag skippade de iaf....Va iaf väldigt skönt o duscha o nu känner jag mig som en ny människa o mitt hår är tillbaka till de vanliga....De lilla dunket som hördes från grannen har nu övergått till en ordentlig fest som de verkar.....Musik som spelas så de skakar i hela huset o folk som skrattar, skriker o allmänt gapar o har sig....Men inte klagar jag för de inte utan dom får väl leka på så gott dom vill o huvudsaken är att det är tyst då jag ska krypa ner i sängen o sova....O eftersom jag säkert ska vara vaken ett tag till så kan dom få fortsätta leka....

På måndag så åker mitt lyckopiller Annsofie på resa väldigt långt borta o hon ska vara borta i en hel månad.....Plockade åt mig en massa kramar idag så att jag ska klara mig ända tills hon kommer hem igen....Men jag unnar henne verkligen denna resan oxå så att hon får komma iväg o bara njuta av sol o varmare väder....O hon har ju lovat mig ett vykort iaf så jag får en liten extra dos av henne under tiden oxå o sen så ska vi ha mailkontakt oxå så då ska jag nog överleva.....Men kommer att bli så himla glad den dagen hon kommer tillbaka oxå o jag får väl börja o räkna ner från o med måndag....Ska ju hinna med en liten båtkryss oxå under tiden så då ska nog tiden gå lite fortare iaf tror jag....O det ser jag ju väldigt mkt fram emot oxå så jag får sträva framåt så ska nog en månad gå riktigt fort....

*puss o kram*


Skriv något till mig
Postat av: Anonym

hihi du är så gullig Jessica! Jag kommer sakna dig också och en månad kommer som sagt gå snabbt, du ska ju på egna äventyr som jag hoppas hoppas hoppas kommer bli riktigt lyckade! Det är du värd! :) puss o kram

2009-02-15 @ 15:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0