......

Nu så har jag varit på affären o fått tillbaka vovvarna oxå, pappa mötte mig vid affären så slapp jag gå ner till dom o hämta upp dom....Handlade lite smått o gott men mest sånt som va behövligt så då slipper jag gå på affären imorgon oxå.....Ska ju hem till mamma o ha min första ljusvisning imorgon så då behöver jag förbereda mig lite inför den oxå....Hoppas på att de blir en bra visning o att jag verkligen kan komma upp i de jag måste för att ha tjänat in min startväska, men de ska nog gå bra tror jag.....

Mår fortfarande riktigt bra så jag tror o hoppas att de inte kommer ngn eftersläng så jag blir bakis om ngn timme eller så.....O nu så lär jag väl inte hinna med ngt mer dricka av de slaget förrens jag ska ut o åka båt i mars, måste ju spara mina krafter tills dess.....Fast jag tror att jag måste kanske hålla igen lite där eftersom de kanske gör sitt till om de gungar lite oxå....Hoppas dock att jag inte känner av gungadet ngt för då lär jag väl bli sjösjuk o måsta ligga inne i hytten o tycka synd om mig....Men så länge inte båten går runt, runt, runt så borde de gå bra....

Nu e de snart dags för lite mat så magen blir lite glad oxå....

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0