=)...

Hhhhmmmm jaha så har man tillbringat kvällen med att titta på Melodifestivalens första deltävling o jag är inte ett dugg imponerad kan jag meddela.....O sen så lyckas dom lägga in en massa nya regler varje år oxå....Herregud ta tillbaka de till sitt ursprung med en tävling så blir saker o ting så mkt enklare o förstå....O de där priset Caroline fick gav de henne ngn fördel på ngt sätt????....Jag förstår inget o vette tusan om jag skulle göra de om ngn förklarade heller....Men dom som gick vidare va väl säkert värda de iaf eftersom svenska folket ville de, jag slösade dock inga pengar ikväll utan får se om jag gör de nästa vecka istället.....Fast om ryktet som florerade runt Takida i höstas hade stämt så hade dom nog kunnat slå alla med råge ikväll....Gick ju ett litet rykte om att dom skulle vara med i Melodifestivalen 2009, men dom dementerade de ryktet väldigt fort o sa att de inte alls var deras forum.....Men dom kanske kan ändra sig tills nästa år vem vet....



*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0