....

Vet inte vad jag ska blogga om nu egentligen men på ren rutin så klickade jag inte på blogg.se o hamnade inne på min sida iaf....I vilket fall som helst så måste jag ju in här o säga gonatt men de känns som om att de blir ett så himla kort o fjuttigt inlägg om jag bara ska gå in o säga det....Så jag måste ju försöka o få fram ngt iaf så att de blir ngn rad till iaf....

Har ägnat kvällen åt tv i soffan med datorn o mobilen som sällskap....Dock så var nog de trevligaste sällskapet via mobilen =)....Kollade på deltävling nummer två av Melodifestivalen o denna gången så var de mkt bättre låtar med tyckte jag o det var så himla roligt att ett för mig okänt band vid namn Heat tog sig vidare ända till den stora finalen i globen...Alltid mkt roligare då sånt händer för då känns de mer som om att svenska folket har röstat på låten istället....Man kanske borde införa att alla artister sjunger bakom en skärm o så får man inte veta vem de va som sjöng förrens all röstning o alla finaler är klara....Då kanske vi verkligen skulle skicka folkets val o inte att de blir ngn röstning pga vem artisten är....Kanske måste framföra detta förslag till dom som bestämmer om festivalen...

Nej nu så vandrar jag ut med hundarna o kryper sen ner under täcket o sover en stund....Ska ju orka upp o duscha o klippa vovvarna imorgon....Nu så har jag skjutit de framför mig så pass länge att nu finns de ingen återvändo på detta....O jag ska trimma ner dom lite oxå så dom får bort lite päls o då slipper de fastna så mkt på dom när nu våren verkar vara påväg....För då tösnön kommer så fastnar de en hel del på dom om dom har för lång päls då....

Natti natti o sov gott.....Imorgon ska jag lyckas med 100 inlägg....=)

*puss o kram*

Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0