Färdig...

Nu är hundjobbet klart för idag o det är så skönt att nu kunna ägna resten av söndagen åt vila o bara sitta i soffan....Har även hunnit med en dusch av mig sj så nu e man nyduschad o luktar gott....Skulle ju oxå fota lite hade jag tänkt men batterierna i kameran tog slut o jag vet inte vart jag har gjort av laddaren så innan jag hittat den kan de inte bli några bilder alls....Vet dock bara inte vart jag kan ha gjort av den för jag har letat på alla ställen där den kan vara men där är den inte så de verkar inte bättre än att den har fått egna ben o vandrat härifrån....Va ju bara synd att jag inte hann stoppa den innan den vandrade härifrån....Lär väl sluta med att jag får köpa en ny laddare om jag ska kunna ta några fler kort....

Nu så ska jag luta mig tillbaka o kolla lite på tv men jag återkommer lite senare.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0