Fredag den 13:e...

Jag är inte vidskeplig för fem öre så denna dagen går helt obemärkt förbi hos mig som vilken annan dag som helst....De enda jag verkligen njuter av nu är ju att de faktiskt är fredag o de innebär ju två dagars ledighet för min del...Ska sova, sova o sova o inte alls ställa ngn väckarklocka.....Just nu så håller jag på att få lite smått spunk för grannen spelar en låt eller vad man nu ska säga att det är....Den går i samma dunk, dunk, dunk hela tiden varken snabbare eller saktare o de verkar inte finnas ngn melodi i låten....Men jag e ju en sån snäll granne som inte alls klagar eftersom jag sj gärna spelar musik ibland så då kan jag leva med att de spelas hos grannen oxå....O just nu så funderar jag på en dusch o då kommer ju även jag att dra upp volymen på min musik....Känner att jag måste ha en dusch så jag kan tvätta ur allt som frisören hällde i mitt hår igår för just nu så känns de inte alls som mitt hår.....Dock så borde jag ta en riktig kalldusch för jag e så himla trött men jag är ju en sån som mer än gärna vill duscha riktigt varmt o då brukar ju inte tröttheten bli bättre direkt...Men det är väl en risk som jag får ta för en dusch behöver verkligen mitt hår just nu o jag kan även behöva lite värme....Kanske får tappa upp ett bad istället o sjunka ner i så jag blir riktigt varm o gosig, men jag är ingen större fantast av bad för de e alldeles för tråkigt o bara ligga där o inte göra ngt alls....

Nej nu så smiter jag iväg o kliver in i badkaret iaf så får jag se om de blir ett bad eller en dusch.....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0