Fredag...

Idag så gjorde jag ngt som jag inte gjort på väldigt läääänge.....Jag tog o somnade i soffan vid 15 tiden o sov så himla skönt i ca 2 timmar, det var verkligen behövligt om jag ens ska orka hålla mig vaken ikväll....Nackdelen då jag somnar mitt på dagen är att jag tappar matlusten sen resten av kvällen....Vet inte riktigt varför de blir så men det är likadant varje gång så ngn riktigt middag är inte att tänka på utan de blir ngt lättsamt som smörgåsar eller så.....Men de gör mig inget alls utan jag klarar mig ju på de oxå.....

Imorse så vaknade jag med ont i nacken på vänster sida lite svårt o vrida huvudet i olika riktningar o just nu så gör de ont mest hela tiden o jag känner mig lite stel....Får väl hoppas att det har gett med sig tills imorgon så jag kan vara som folk igen....Man känner sig ju lite smått handikappad då man inte kan röra sig som man vill......

Kvällen ska tillbringas i soffan o jag ska kolla på Let's dance hade jag tänkt paren minskar ju nu o snart så är vi framme vid den rafflande finalen.....Ja tiden går faktiskt fortare än man kan tro o precis idag så är det två veckor kvar tills jag ska ut o åka båten....Om två veckor precis den här tiden så hoppas jag att vi är o shoppar lite i tax-freen så att vi har ngt gott o roa oss med....Sen så ska vi ha så himla skoj hela natten lång o inte alls tänka på några bekymmer alls....

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0