Godmorgon Söndag....

Sista dagen på veckan är nu här o jag vaknade i rätt okej tid imorse, klev upp vid 10:30 o de känns bra en söndag men min kropp är inte riktigt som den ska iaf för jag va vaken lite länge igår....Men den rättar till sig efter ett tag så snart är jag som folk igen....O som vanligt så har de kommit snö inatt igen, har väl kommit ca 5 cm tror jag men de är ändå 5 cm för mkt enligt min mening....Just nu så tänkte jag kolla på skidskyttet o herrarnas stafett bara för att se om de kan bli ngn medalj för dom....Kan va lite skoj o kolla på de faktiskt då de kan va så himla lite som gäller i slutändan om vem som vinner.....

Idag annars så borde jag tvätta lite så jag har ngt rent att ha på mig imorgon men just nu så snurrar de runt en matta i tvättmaskinen så de får väl vänta tills den e klar iaf.....Sen så måste jag duscha oxå innan jag börjar o tvätta eftersom att jag vill hänga tvätten i badrummet eftersom den torkar fortare där inne.....Men jag får väl se hur de blir för saker o ting kan ändra sig fort oxå då de gäller mina planer.....

Nu blir de dock tv en sväng......

*puss o kram*

Skriv något till mig
Postat av: Marlen

Klart du får ta bilderna!! :) pusskram

2009-02-22 @ 13:07:06
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0