Godnatt....

Nu så är de snart dags för mig o krypa ner under täcket o sen sussa tills klockan ringer imorgon bitti o stör min skönhetssömn.....Jag älskar ju verkligen o sova o då jag blir störd av klockan så tycker inte jag att det är så himla roligt o kliva upp....Men än så länge så kan jag inte minnas att jag har försovit mig o kommit för sent på jobbet, visst ngn minut eller så kan de ju ha varit men aldrig så pass att dom behövt ringa o väcka mig....O det är jag ju verkligen glad över o jag hoppas verkligen att de fortsätter så....

Har haft en trevlig kväll o jag tror att jag kommer att kunna sova gott sen då jag lägger huvudet på kudden....Måste ta mig upp i tid imorgon för jag behöver ringa till Djursjukhuset åt Rasmus för han har en massa konstiga ljud för sig.....Mio höll på o lät för ngn vecka sen men han lät bara i ngn dag men Rasmus har nu hållt på under hela helgen så då måste jag ringa....Lär väl få samma diagnos som man alltid får då dom snörvlar med nosen o de e ju noskvalster då enligt dom, men jag vet inte riktigt om jag kan tro på de varje gång heller.....Får väl se vad dom säger imorgon o om dom vill se honom så jag måste åka in med honom eller om mamma o pappa får göra de åt mig....

Nu blir de sängen här o så hoppas jag få sova ostört tills klockan ringer.....Såvida de inte är ngn extra trevlig person som hör av sig....=)

*puss o kram*


Skriv något till mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0